Zwroty towarów - Reklamacja
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 20214r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014r. poz 827 z póź. zmianami) Klient będący konsumentem mam prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.
- Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy (szczególnie z wykorzystaniem formularza o odstąpieniu od zawartej umowy) i wysłaniem tego oświadczenia dowolnym kanałem komunikacji min.:
- wiadomością e-mail na adres: sklep@jazu.pl
- fax-em na numer: 22-835-40-47
- w formie pisemnej na adres: Jazu S.C.; ul.Poznańska 466; 05-850 Ołtarzew
FORMULARZ O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
- Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów za wyjątkiem dodatkowych kosztów związanych z wybraniem przez Konsumenta innego niż zwykły, najtańszy sposób dostarczenia towaru oferowany na stronach sklepu.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.
- Zwracany towar należy wysłać na adres: JAZU S.C.; ul. Poznańska 466; 05-850 Ołtarzew
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, funkcjonowania i cech rzeczy.
- Sprzedający zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy z zastrzeżeniem, że Sprzedający może wstrzymać się z ze zwrotem płatności do chwili odebrania Towaru od Konsumenta, lub dowodu jego otrzymania.
REKLAMACJE
- Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za wady produktu zakupionego przez Klienta zgodnie z ustawą z dnia 23 Kwietnia 1964r. (Dz.U. 1964 nr. 16, poz. 93 z późn.zm)
- Zgłoszenie żądania gwarancyjnego powinno zostać złożone najlepiej za pomocą formularza reklamacji w formie pisemnej i przesłane na:
- adres e-mail: sklep@jazu.pl
- adres prowadzenia działalności (poczta tradycyjna): JAZU S.C.; ul. Poznańska 466; 05-850 Ołtarzew
-
FORMULARZ REKLAMACJI
- W sytuacji gdy Klient zgłasza usterkę bez użycia formularza reklamacji zgłoszenie to powinno zawierać dane:
- Imię i Nazwisko
- Telefon kontaktowy
- Adres poczty elektronicznej e-mail
- Model (numer katalogowy) reklamowanego towaru
- Datę zakupu towaru
- Numer dokumentu zakupu
- Rodzaj i datę stwierdzenia usterki
- Sprzedający po przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego skontaktuje się niezwłocznie z Kupującym w celu poinformowania o dalszym przebiegu procedury reklamacyjnej, lub ustosunkuje się do żądań Kupującego zawartych we wniosku reklamacyjnym.